1. Εισαγωγή

Ταξίδι στο Περού διάρκειας έξι εβδομάδων, από 26 Αυγούστου έως 3 Οκτωβρίου του 2002, σε μία χώρα όπου οι άνθρωποι είναι ευγενικοί, ζεστοί και φιλόξενοι. Πιο σημαντικό από το ίδιο το ταξίδι η απόφαση πραγματοποίησής του.



"Θα μείνω πάντα ιδανικός και ανάξιος εραστής

των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων

και θα πεθάνω μια βραδιά, σαν όλες τις βραδιές

χωρίς να σχίσω τη θολή γραμμή των οριζόντων"


Νίκος Καββαδίας


Στις 21 Μαΐου του 2002, με παίρνει για χρόνια πολλά από το Λονδίνο ο φίλος μου Γιώργος Βλάχος και μου λέει και για την εκδρομή που προγραμματίζει -- δύο μήνες σε Εκουαδόρ και Περού με ένα σακίδιο στην πλάτη . Οι στίχοι του Καββαδία στριφογυρίζουν στο μυαλό μου. Θα επικρατήσει η συνήθεια και η ασφάλεια ή η πρόκληση ενός μακρινού ταξιδιού, μεγάλου σε διάρκεια, χωρίς προγραμματισμό, γεμάτο πιθανά απρόοπτα τα οποία του δίνουν το ενδιαφέρον και την ομορφιά;

Σημείωση 1: Η επιλογή να μην έχω φωτογραφική μηχανή μαζί μου είχε ως αποτέλεσμα να καταγράφω την κάθε ημέρα σε ημερολόγιο, χωρίς να το έχω προσχεδιάσει, από όπου καθαρογράφηκαν τα παρόντα κείμενα.

Σημείωση 2: Οι φωτογραφίες που παρατίθενται, αν δεν αναφέρεται διαφορετικά, έχουν ληφθεί από τον φίλο και συνοδοιπόρο Γιώργο Βλάχο. Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στο site του tigraki Peru Ecuador 2002 !!


Η φωτογραφία ελήφθη από τον Φρανσίσκο. Στέκομαι μπροστά από διακοσμητική κατασκευή στην είσοδο του Αρχαιολογικού Μουσείου στη Λίμα.

No comments: