23.3. Αυχένας Πούντα Ουνιόν (Punta Union) 4.750 m

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2002

Φανταστική ηλιόλουστη ημέρα. Ξεκινάμε στις 9:30 για το πέρασμα στα 4.750 m. Η ανάβαση είναι πολύ απότομη με συνεχείς ελιγμούς στο καλοδιατηρημένο μονοπάτι. Ολόγυρα χιονισμένες κορυφές και παγετώνες. Το χιόνι και ο πάγος είναι κομμένο σε οριζόντιες ζώνες στις πλαγιές κυλώντας αργά προς τα κάτω. Όλο το βράδυ ακούγαμε ήχους σαν μπουμπουνητά από μικρές χιονοστιβάδες. Φτάνουμε το πέρασμα μια εγκοπή πλάτους δύο μέτρων στα κατακόρυφα βράχια. Από την άλλη μεριά στα γύρω χιονισμένα βουνά εμφανίζεται, σε απότομα σημεία και σε ρωγμές του χιονιού, το γαλάζιο χρώμα του πάγου. Κατεβαίνουμε σε μια σχετικά πλατιά και επίπεδη κοιλάδα. Στις πλαγιές τα δάση με τα μαγικά δέντρα. Μεγαλόπρεπα εντυπωσιακά δέντρα ξεχωρίζουν από το υπόλοιπο δάσος. Κατασκηνώνουμε στα 3.700 m γύρω στις 16:00, πάνω στην ώρα γιατί αρχίζει να βρέχει δυνατά. Όλο το απόγευμα παίζουμε χαρτιά στη σκηνή των Καναδών.

Εγώ, αριστερά :-), πριν ξεκινήσουμε την ανάβαση